jump to navigation

Varna 10 Octombrie 2007

Posted by Doru in Bulgaria, Europa, EuroTrip, Foto, Landscape, Mare, Nature, Trip, Vara.
trackback

De la Balcic am plecat spre Varna, unde am luat masa la bordul unei corăbii de piraţi, după care am făcut o plimbare de vreo oră pe mare şi apoi am vizitat Muzeul de Arheologie. Masa a fost foarte bună, deşi ulterior mi-am dat seama că în timpul cât ceilalţi mâncau aş fi putut face o baie în mare, iar plimbarea pe mare a fost pe vreme caldă, senină şi fără vânt (deci valuri mici).

  În drum spre Varna

  Corabia de piraţi

  Corabia de piraţi

  Catargul

  Sirena

  Felinar

  Corabia din corabie

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

