jump to navigation

O veveriţă… 11 noiembrie 2006

Posted by Doru in Bucureşti, Foto, Nature.
trackback

    Acum câteva zile am fost într-un parc… Nimic remarcabil până aici, pentru că fac destul de des astfel de plimbări. Ce a fost special a fost întâlnirea cu o veveriţă… n-am mai văzut veveriţe în parcurile din Bucureşti de câţiva ani, şi credeam că au dispărut toate. Ei bine, nu este aşa, şi drept dovadă am adus un set de poze. Enjoy!

veve-frunze.JPG
veverita-7.jpg
veverita-10.jpg
veverita-11.jpg
veve-banca.JPG
veverita-fuga.jpg

Comentarii»

1. manuela - 21 noiembrie 2006

ff dragute pozele. eshti un artist in arta foto. bravo.

2. kawakawa - 20 decembrie 2006

Cât de drăguţă e!… ultima poză bestială! 🙂
Eu am văzut destul de des veveriţe în parcuri. Iarna chiar veneau la mine în curte (după un drum de 5 minute din parc), pt ca le lasam nuci sparte pe treptele casei…
Cea mai de aproape veveriţă pe care am văzut-o, în afară de cea de la Sinaia, pe care aş fi putut chiar să pun mâna, rămâne una observată de la un metru, la Muzeul Satului.

3. R@luk - 19 aprilie 2007

Super tare trebuie sa te faci fotograf!!!!

4. XiZZY - 19 mai 2008

ce dragutze sunt…ultima poza e belea:X

5. rainman - 18 iunie 2008

pozele sunt miscate, nu sunt clare, ai folosit prea mult zoomu` digital cred, si de asta nu au iesit, ce sa zic se poate si mai bine , multa bafta


Lasă un comentariu