jump to navigation

Long time, no post 14 ianuarie 2011

Posted by Doru in Azi.
trackback

     În ultima vreme nu prea am mai avut timp nici să respir, d-apăi să mai și postez ceva pe blog. Aveam de gând mai demult să mă mut în „casă noua” (ideea de a îmi cumpăra domeniu a apărut destul de serios încă de acum 2 ani, dar am tot amânat, din diverse motive, unele mai întemeiate, altele mai puțin sau deloc).

     În fine, în loc de hotărâri de anul nou pe care să le încalc încă de a doua zi (mă apuc de sport, învăț o limbă străină etc. etc.), în dimineața zilei de 1 ianuarie 2011 am pus mâna pe tastatură și mi-am rezervat domeniu, pe care 2 zile mai încolo l-am și achitat, devenind astfel proprietarul unui colțișor de .ro. Mai mult, pentru că providerul meu de internet îmi oferă hosting gratuit (și cum mă îndoiesc că voi avea prea curând atâta trafic încât să îmi depășesc felia), m-am dus și mi-am luat în primire colțișorul meu de server. Drept pentru care, acum, m-am „mutat” în casă nouă. O „cameră” am dedicat-o blogului pe care îl aveam în „garsonoiera” de pe wordpress (și care va rămâne activ și acolo), dar la „intrare” am pus un blog-portofoliu cu poze și fără prea multe cuvinte, urmând ca aici să mă axez mai mult pe povești de călătorie.

    De acum, timp să am, și chef, și să mai scriu povești.

    Un an cât mai bun tuturor!

Comentarii»

1. Ajaytao2010 - 25 august 2013

I Nominate you for a Super Bunch of Awards – 30 Nominations
please choose any 3 awards out of the 30
accept it and oblige

there are no linkbacks for this award

http://ajaytao2010.wordpress.com/2013/08/24/super-bunch-of-awards-30-nomination/

2. bonnyespinoza77585 - 10 aprilie 2016

While I’m glad that Brian’s publicity work for Esperanto exists, and have no problem with the copied-and-pasted aspect when many readers will be comin Click http://tu2s.in/pookme100845


Lasă un comentariu