jump to navigation

Primăvara la Tulcea 10 iunie 2010

Posted by Doru in Călător, Danube, Foto, Pasari, Romania pitoreasca, Vara, Zbor.
trackback

Într-un weekend frumos din martie am făcut o plimbare de weekend la Tulcea şi pe la cetăţile din Dobrogea. Urmează mai multe posturi cu fotografii din această plimbare, grupate pe categorii. În prima parte, despre drum şi pescăruşi.

Ne-am trezit cu noaptea în cap (şi cu un musafir care se odihnea pe unitatea externă a aerului condiţionat) pentru a profita din plin de cele două zile de vacanţă. În drum spre Tulcea am văzut că a venit cu adevărat primăvara (ia uite, s-au întors berzele!), iar odată ajunşi în oraşul de pe Dunăre am avut o sesiune foto cu nişte pescăruşi. Că de, erau la ei acasă.

Musafirul

Au venit berzele!

Pe drum

Pescăruşi

Ca să vă faceţi o idee ce urmează, o să povestesc pe scurt cum s-au desfăşurat mai departe ostilităţile:
Am petrecut înserarea făcând poze peste poze cu apusul (păzea!), şi m-am mai jucat un pic cu luminile oraşului, iar a doua zi am plecat să vedem cetăţile (Enisala, Argamum şi Histria) iar la final ne-am oprit un strop în Constanţa să vedem marea.

Comentarii»

1. dan - 11 iunie 2010

Ei, Delta! O lume mirifica!

2. Primăvara la Tulcea (2) « FotoBlog de România - 13 iunie 2010

[…] Primăvara la Tulcea (2) 13 iunie 2010 Posted by Doru in Apus, Călător, Danube, Foto, Romania pitoreasca. trackback Partea I, aici […]

3. Primăvara la Tulcea (3) « FotoBlog de România - 4 iulie 2010

[…] 15 iunie 2010 Posted by Doru in Călător, Danube, Foto, Zbor. trackback Prima parte, aici, iar partea a doua, […]


Lasă un comentariu